Durum Sözleri

Bazen iyiyim dediğinde daha fazla soru sormaması gerektiğini anlayan insanlara da ihtiyaç duyarsın.

Düşünceler iç içe olduğunda mesafe dediğin nedir ki, bir tren, bir otobüs, belki bir uçak bileti.

En çokta yarım bıraktığın bir şeyi başkası tamamladığında pişman oluyosun

Gittin mi büyük gideceksin; ayrılık bile gurur duyacak…

Eğer size yalan söylenmesini istemiyorsanız, soru sormayın.

Mükemmel olduğunu düşünen insanlar keşke görebilseler ne kadar aciz olduklarını…

Neden yorgunsun sorusuna cevap aramaktan ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yoruldum…

Zaman geçer, anılar silinir, duygular değişir, insanlar ayrılır ama kalpler asla unutmaz be

Keşke hep çocuk kalsaydık da, en büyük yaramız dizimizdeki yara olsaydı.

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

Bu yalnızlık benim ilişmeyin.

Bir şeyi yapmak için bir iki saat düşünüyorum sonra yapmıyorum çünkü düşünürken çok yoruluyorum

Düşünmekten delirecek gibi olursun ya. Gerçekten bazı şeyleri kafamdan kazıyıp atmak için her şeyimi verirdim.

tamam sen haklısın tamam muhteşem fikirlerin bizi aydınlattı tamam en iyisi sensin orospu çocuğu

Kusura bak, ben böyleyim.

Bazen susmak her şeyi anlatır.

O yapmaz ya dediğim kim varsa ağzıma sıçtı.

Mavi tik yapıp on yıl çevrimiçi olan insanların kafasını koparıp denize atma isteği bi bende olmuyodur heralde

Meğer vazgeçilmez olmak diye bi sey yokmuş. Herkes herkessiz yaşayabilirmiş.

Hayalini kurduğum şey için boşver olmasa da bir şey olmaz diye kendimi önceden teselli etmeme rağmen olmadığında komaya giriyorum

kalıcı hafıza kaybı geçirdikten sonra tekrar aynı kişiye aşık olmak

sana inceden yanığım ama acelesi yok

Yaptığım kötü şeylerden pişmanım keşke daha kötülerini yapsaydım.

Çünkü seninle konuşunca kendimi iyi hissediyorum.

Artık sadece sıkılma değil, sıkılmanın sıkılmasının sıkıldığımın sıkıldığının sıkılmışlığının sıkılmasındayım. Bunu da sıkıntıdan yazdım

yok yere mi deliriyoz aq çocukları ayar ediyosunuz sonra noldo diyosunuz

Sadece biraz yağmurda ıslanmaya ihtiyacım var. Kaçmadan, korkmadan, her adımda, her damlayı hissetmeye ihtiyacım var

Başkasına gülünce çirkin oluyorsun.

Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil.

Biri size kızdığında, söylediklerini sakın unutmayın.

Bazen fotoğrafına bakıyorum saatlerce, bilmezsin. Bazen bütün insanlar sıyrılıp yanına sığınıyorum, hissetmezsin.

artık hayatımızda olmayan birinin sesini unutmayıp bazı cümleleri onun sesinden kendine söylemek.

Denizin dalgalarının sesi kadar huzur veren biri olmalı

Eğer biri üşengeçleğinden birşeyi yapmıyorsa onu eleştirebilirim ama biri üşengeçliğime laf ederse deşerim onu.

fark ettiyseniz sorunlar hiç bitmiyor ne kadar erken onlar yokmuş gibi yaşamayı öğrenirseniz o kadar iyi

ulan ona benzeyen birini gördüğünde kalbinin çıkacak gibi olması neye dahil

Bana yakın hissetmeyin, zira benim sokaklarım size tenha.

Ne kadar kızgın olsan da küs kalamadığın insanlar da var. Küsmeye bile gerek duymadığın basit insanlar da.

Farklı olmak için değil, mutlu olmak için yaşa.

Umudumuzu asla yitirmeyelim. Her zaman olumluyu düşünelim arkadaşlar lütfen. Daha tam ağzımıza sıçılmadı çünkü.

Asıl zor olan sevipte, unutmak zorunda olmak.

Bir kız seni arkadaşlarına anlatmıyorsa, hiç şansın yok demektir.

Kusura bak, ben böyleyim.

Meğer vazgeçilmez olmak diye bi sey yokmuş. Herkes herkessiz yaşayabilirmiş.

Çünkü seninle konuşunca kendimi iyi hissediyorum.

Sadece biraz yağmurda ıslanmaya ihtiyacım var. Kaçmadan, korkmadan, her adımda, her damlayı hissetmeye ihtiyacım var

Bazen susmak her şeyi anlatır.

Bazen fotoğrafına bakıyorum saatlerce, bilmezsin. Bazen bütün insanlar sıyrılıp yanına sığınıyorum, hissetmezsin.

kalıcı hafıza kaybı geçirdikten sonra tekrar aynı kişiye aşık olmak

Sadece biraz yağmurda ıslanmaya ihtiyacım var. Kaçmadan, korkmadan, her adımda, her damlayı hissetmeye ihtiyacım var

yok yere mi deliriyoz aq çocukları ayar ediyosunuz sonra noldo diyosunuz

Saatlerce konuştuğun biriyle şimdi hiç konuşamamak var bir de.

Bedenlerimiz kilometrelerce uzaklaşsa bile ruhlarımız bir milimetre bile yol katetmiyor, insan ancak böyle sevecekse sevsin

Resmen evrendeki bütün mutluluğu oksijen niyetine sömürmüşler bize bi bok kalmamış.

Takmıyormuş gibi görünsem de, her şeye üzülen bir insanım aslında.

Güneşin batışını seyretmeli insan; içini ısıtanların nasıl yavaş yavaş yok olduğunu görmesi için.

Resmen ikinci el hayat yaşıyorum. Daha önce biri denemiş, beğenmemiş sonrada bana kitlemişler sanki.

Size iyilik yapmayan herkesi kötü, kötülük yapmayan herkesi iyi sanıyorsunuz.

çocuk insanlardan nasıl nefret ettiyse artık uzaylılara inanmaya başlamış.

Biz ona stalk değil de engellenemeyen merak duygusu diyelim.

2 gündür her yerde okyanus sen boğuldun derede snapi atmıyosun umarım derede boğulanlardan biri de sensindir?

Hocam valla ben de isterdim kendimi de evde unutmayı ama şartlar bunu gerektirdi

olm ben ilerde çok zengin olacağım göreceksiniz takipçilerime bedava çikolatalı süt yada çiğköfte dağıtırım artık

Kimse için sandığınız kadar önemli değilsiniz

o değilde bazı şeylere çok kırgınım

Karadeniz türkülerinin verdiği huzuru hiç kimse vermiyo be

En büyük yıkımlarını bile anlatırken gülümseyerek anlatan insanlar var ya hani, onlara omuzunuzu gösterip hıçkırarak ağlama fırsatı verin.

Whsatsapp gruplarımın gece ortak konuştukları aşk acısı çekmek mk beni de tribe sokuyolar aq

Alın yazımız italik yazılmış heralde. Ne tam ayaktayız ne tamamen devrildik.

Ölünce zaten unutulacaktık, sen çok acele ettin.

ağIamak ruhun kanama şekIi be

Yazar: Makinist

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir